Direktlänk till inlägg 29 december 2014

1. Detta är jag

Av Erica Junhager - 29 december 2014 00:36

Jag är en typisk tjej som blir sårad,gråter, skrattar, skriker, viskar, blir arg, blir ledsen. Nej förresten, jag är inte typisk, för jag vet nt vad typisk innebär. Jag tillbringar min fira tid på att spela ishockey och vara med vänner. Förutom när jag är i skolan. Min förklaring på mig själv är en ishockeyspelare som oftast blir missförstådd både på och utanför isen. Det är jag det, ett stort mysterium skulle jag tro. Men jag är ute efter att fördjupa mig i mig själv nu. Det är alltså en blogg för mig själv och mina tankar istället för typ dagbok. Så feel fre to read o om det nt verkar intressant så please leave this site istället för att klaga då. Kärlek till er alla.

/ heavenerica

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erica Junhager - 29 december 2014 00:50

Alla har vi kanske den där crushen som aldrig går över. Han är snygg, han är omtänksam. Han är allt du någonsin drömt om. Killen som är någon du kan se som framtida man, han fyller kraven. Kanske är det han som får dig att bli helt pirrig. Du hoppas ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards